Masz problem z nadwaga?
Skonsultuj to ze specjalistą.
Bezpłatnie!

Ćwiczenia na biodra i pośladki oraz uda i nogi

Ćwiczenia na biodra i pośladki

- uklęknij na kolanach i podeprzyj się rękami. Unoś w bok jedną zgiętą nogę. Wykonaj 15 razy i powtórz drugą nogą.

- wykonuj to samo ćwiczenie , ale oprócz unoszenia nogi w bok co drugi raz wyprostuj ją do tyłu.

- stań przodem do ściany i prostuj lekko w bok jedną nogę. Podpieraj się rękami.

- zrób 20 przysiadów unosząc się na palcach

- leżąc na brzuchu unoś na przemian nogi, jakbyś pływał(a), ale nie unoś kości biodrowych

Ćwiczenia na uda i nogi

- wykonuj biegi w miejscu 3 razy przez 5 minut

- rób wykroki w przód naprzemian lewą i prawą nogą. Zachowaj wyprostowany kręgosłup

- przysiady. Trzymaj w rękach np. ręcznik, by ręce były wyprostowane

- leżąc na prawym boku unoś wyprostowaną lewą nogę, powtórz 16 razy i zmień stronę

- leżąc na prawym boku zegnij lewą nogę i unoś do góry wyprostowaną prawą. Wykonaj 16 razy i zmień stronę.

(http://mmtwo.w.interia.pl/cwicz.htm)

zuza, BMI 29

Dodaj do: del.icio.us

RSS feed for comments on this post · TrackBack URL

Zostaw nam komentarz :)

Zajrzyj na FORUM o odchudzaniu - kliknij i sprawdz!