Masz problem z nadwaga?
Skonsultuj to ze specjalistą.
Bezpłatnie!

Ćwiczenia na odchudzanie nóg

Przed ćwiczeniami na dolne partie ciała robimy (jak zwykle)15-minutową rozgrzewkę (marsz, bieg, wypady, przysiady, skłony, jazda na rowerze stacjonarnym, wymachy rąk i nóg, podskoki), a po gimnastyce 10-minutowe rozciąganie lub wyciszenie.

Ćwiczenie 1 Leżąc na prawym boku podpieramy głowę, złączamy nogi. Unosimy lewą nogę do góry 20 razy i zmieniamy stronę. Powtarzamy ćwiczenie dwa razy.

Ćwiczenie 2 Zakładamy 0,5 lub 1,0 kg obciążniki na nogi. Kładziemy się na prawym boku, podpierając się na łokciu. Lewą ugiętą nogę umieszczamy przed sobą. Unosimy i opuszczamy prawą nogę 10 razy. To samo robimy na drugą stronę.

Ćwiczenie 3 Leżąc na plecach kładziemy ręce wzdłuż tułowia, lewą stopę opieramy o podłogę. Unosimy do góry i opuszczamy prawą nogę - powtarzamy 20 razy. To samo robimy na lewą nogę.

Ćwiczenie 4 Siedząc umieszczamy piłkę między kostkami. Ściskamy ją mocno przez 15 sekund, czując, jak pracuje wewnętrzna strona ud. Powtarzamy ćwiczenie trzy razy.

Przyjemnego odchudzania!

Ćwiczenia zaczerpnięte z lutowego nr ‘ Super linii’.

marysia, BMI 26

 

Dodaj do: del.icio.us

2, przyłącz się do dyskusji »

  1. Anna said,

    kwiecień 4, 2008 at 9:24

    Wypróbuję te ćwiczenia, dzięki! Zobaczymy jaki będzie efekt…

  2. Andrzej said,

    luty 28, 2010 at 9:09

    A po jakim czasie widać efekty ćwiczeń?? :)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URL

Zostaw nam komentarz :)

Zajrzyj na FORUM o odchudzaniu - kliknij i sprawdz!